Gala Premis eines 2024 als millors projectes de transformació social (15/10/2024)

El proper dimarts, 15 d'octubre se celebrarà la gala d'entrega dels Premis eines 2024 als millors projectes de transformació social. A més dels premis, també es presentarà la nova edició de l’Anuari d'Emprenedoria, Economia i Innovació Social, l’actualització del Visor CREIS, i una ponència sobre el Tercer sector social a Catalunya.

Lloc: Auditori municipal Antonio Díaz – El Mago Pop. Carrer dels Infants, 5, Badia del Vallès

Hora: 18:30 h

Inscripció

Aquests projectes estan pensats i elaborats pel Centre d'Estudis i de Recerca en Emprenedoria i Innovació Social (CREIS) de la UAB, els observatoris dels consells comarcals del Vallès Occidental i del Vallès Oriental, l'Ajuntament de Mollet del Vallès i l'OTEDE.