Curs: Com desplegar l’orientació a la dada en una organització. Metodologia DAMA
Publicat per Pep Canals el 20/10/2025 - 16:55
Obertes les preinscripcions per al curs Com desplegar l’orientació a la dada en una organització. Metodologia DAMA, organitzat pel Gabinet d'Innovació, Integritat i Transformació Digital Local de la Diputació de Barcelona.
Aquest curs té com a objectiu proporcionar eines i coneixements per impulsar una cultura orientada a la gestió de dades dins les organitzacions, seguint el marc metodològic DAMA.

3 comentaris
Bon dia! On hem de fer les preinscripcions? Salut! Xavier
Podeu fer la inscripció aqui: http://aplicacions.diba.cat:80/gestforma/public/cercaforma_ens_locals/resultats/detall.do?id=22181
Merci, però l'adreça no és correcta. La bona (la que m'ha funcionat a mi és) és https://aplicacions.diba.cat/gestforma/public/cercaforma_ens_locals/resultats/detall.do?id=22181
Salut! Xavier