Presentacions

NOVETAT! Estructura empresarial de la demarcació de Barcelona. Edició 2020

Estructura empresarial de la demarcació de Barcelona. Edició 2019

Sessió projeccions de població municipals amb l'Idescat + índex d'igualtat de gènere (16/04/2020)

A la sessió prevista pel dijous, 16 d'abril amb l'Idescat, a més de les projeccions de població municipals ens presentaran l'índex d'igualtat de gènere.

Estructura empresarial de la demarcació de Barcelona. Edició 2018

Les economies locals de la província de Barcelona. Impacte de la crisi i vocacions productives de futur per als territoris

En l'enllaç de sota trobareu l’estudi elaborat per l’Oficina Tècnica d’Estratègies per al Desenvolupament Econòmic que us vàrem presentar a la sessió del 16 de juliol.

Nova visualització d'autoconsum fotovoltaic elaborada per l'Observatori de la Riera de Caldes

Bon dia Francesc,

Felicitats per aquesta nova estadística!! Superinteressant que monitoritzeu l'autoconsum fotovoltaic a escala municipal, i que el visualitzeu en Power BI!

Exemples de visualitzacions TOP (obligatori veure-ho)

Us recomano que dediqueu uns minuts per gaudir d'aquest fil de twitter que presenta exemples de visualitzacions per tipus.

Són totes molt bones, però destaco la que ensenya el procés de quants dels infants nascuts en llars riques, segmentat per població blanca i negra, es distribueixen en llars amb diferents llindars econòmics quan són adults. Brutal!

Presentació de l'Atles del món rural 2022. Despoblament o revitalització?

Bon dia,

El proper dimecres, 4 de maig es presenta l'Atles del món rural 2022. Despoblament o revitalització? La sessió es podrà seguir a través de Youtube.

Aprofito per apuntar alguns recursos sobre el món rural. El primer es va presentar en el XII Seminari de desenvolupament rural organitzat per l'OTEDE el passat 17 de febrer de 2022.