Actes

Resum del Webinar del PEMB 'De la Barcelona dels 15' a la Catalunya dels 45': la metròpoli repensada'

Resum de l'interessant debat organitzat pel PEMB que ha servit per escalfar motors de cara a la definició dels reptes metropolitans del procés “Barcelona Demà. Compromís Metropolità 2030”.

Jornada Manresa: Com podem promoure els Objectius de Desenvolupament Sostenible des de les ciutats?

Companyes i companys,

El proper divendres, 15 de novembre a Manresa es farà una interessant jornada sobre com promoure els ODS a les ciutats. La jornada comptarà amb la presència i aportacions tant d’actors públics com privats d’Europa i de Catalunya, que ens parlaran de la seva experiència i reptes de futur en l’aplicació dels objectius globals marcats per l’Agenda 2030.

Nova data de la Jornada 25 anys XODEL: dimarts, 26 de novembre

Companyes i companys,

La jornada de celebració dels 25 anys de la XODEL passa del 13 al 26 de novembre. Reserveu-la, si us plau.

dimarts
Novembre 2019
dimecres
Octubre 2019