Impacte Covid-19 en el DEL

Bon dia companyes i companys! Espero que estigueu tots/es bé!

Obro aquest fil al fòrum de la comunitat per recollir totes les reflexions, comentaris i idees que vulgueu aportar sobre què ens tocarà reforçar i incorporar als observatoris socioeconòmics locals quan tornem a la normalitat. Segurament això voldrà dir adaptar els plans de treball i productes que ja feu, perquè les prioritats evidentment han variat.

De ben segur que si ja érem necessaris i útils fins ara, a partir d’ara encara ho serem més!

Darrera resposta: Alícia Consegal i Coderch 18/12/2020 - 07:46

Cercador d'estudis www.estudislocals.cat

Projeccions de població municipals. 2021–2041 - Idescat

Les Projeccions de població municipals (base 2021) ofereixen dades anuals per a tots els municipis de Catalunya, desagregades per sexe i tres grans grups d’edat, per al període 2021-2041. Per als municipis de més de 2.000 habitants, s’ofereixen a més dades per sexe i edat quinquennal, i per als municipis de més de 50.000 habitants dades per sexe i edat any a any.