Anàlisi d'hàbits de consum i compra de la província de Barcelona

Anàlisi dels hàbits de consum i compra a la demarcació de Barcelona basada en una enquesta telefònica realitzada als responsables de compra d’unes 8.000 llars familiars principals. La informació de la demanda es presenta de manera territorialitzada. La mostra s’ha dissenyat per tal que els resultats siguin significatius a nivell de demarcació, de comarca i per sistemes territorials. Aquest és un projecte de la Gerència de Serveis de Comerç de la Diputació de Barcelona.

Comerç, enquesta
Publicacions

Membre inactiu

Moltes gràcies per la informació. Felicitats per la gran feina que heu fet!

Macías, Rocío

Bon dia! De fet en breu disposareu de la resta d'informes territorials realitzats (sistemes territorials i comarques) així com la matriu de dades, que volem publicar mitjançant el portal de Dades Obertes de Diputació de Barcelona. Quan tinguem més informació de dates de publicació, us donarem la primícia.

Gràcies pel vostre interès i per la teva col·laboració, Pep!

Muñoz Torrent, Xavier

Bon dia, Aquest document és la versió provincial de l'estudi (a base d'enquesta) que també s'ha fet per a municipis. A nosaltres la primera versió del dedicat a Terrassa ens va arribar l'octubre i els resultats definitius es van presentar el febrer passat. Salut pel matí, Xavier

Canals, Pep

Exacte. Gràcies per compartir.