El Banc de Bones Pràctiques dels Governs Locals de Catalunya (BBP) de la Federació de Municipis de Catalunya i de la Fundació Carles Pi i Sunyer d’Estudis Autonòmics i Locals ha inclòs com a tal L'enquesta ciutadana amb l'Institut Santa Eulàlia. Dades per a observar la ciutat. El BBP ha valorat que aquesta experiència representa una aportació innovadora i de qualitat i pot servir de referència per a d’altres ajuntaments o entitats locals.
La Gerència de Serveis de Comerç de la Diputació de Barcelona publica els resultats i informes de l’Enquesta d’hàbits de consum i compra realitzada a 8.000 llars de la província de Barcelona, realitzada el primer trimestre de l’any 2019.
Anàlisi dels hàbits de consum i compra a la demarcació de Barcelona basada en una enquesta telefònica realitzada als responsables de compra d’unes 8.000 llars familiars principals. La informació de la demanda es presenta de manera territorialitzada. La mostra s’ha dissenyat per tal que els resultats siguin significatius a nivell de demarcació, de comarca i per sistemes territorials. Aquest és un projecte de la Gerència de Serveis de Comerç de la Diputació de Barcelona.
Bones pràctiques: L'enquesta ciutadana amb l'Institut Santa Eulàlia de Terrassa. Dades per a observar la ciutat
El Banc de Bones Pràctiques dels Governs Locals de Catalunya (BBP) de la Federació de Municipis de Catalunya i de la Fundació Carles Pi i Sunyer d’Estudis Autonòmics i Locals ha inclòs com a tal L'enquesta ciutadana amb l'Institut Santa Eulàlia. Dades per a observar la ciutat. El BBP ha valorat que aquesta experiència representa una aportació innovadora i de qualitat i pot servir de referència per a d’altres ajuntaments o entitats locals.