Paisatge i indústria: una connexió necessària per al desenvolupament econòmic local i regional

Bon dia!

L'OTEDE va organitzar fa unes setmanes un laboratori de desenvolupament econòmic local per debatre les relacions entre el paisatge i la indústria i aportar elements per al disseny d’estratègies. Et fem arribar el document resultant i les presentacions per si és del teu interès.

Per més recursos per a l’activació dels paisatges, segueix aquest enllaç.

paisatge, Indústria
Publicacions

Muñoz Torrent, Xavier

Va ser un curs força interessant, posant en valor la imatge del paisatge de les zones industrials en l'atractiu local/regional; factor que interessa les empreses que cerquen noves localitzacions, molt especialment aquelles l'objecte de les quals té a veure directament amb algun aspecte de la salut (alimentària, farmacèutiques, etc), però no només.

Salut! Xavier