NOVETAT: Estadística de Pensions i Pensionistes a escala municipal (Idescat)

Adjunto la comunicació rebuda de l'Idescat:

-------------------------------------------

Benvolguts, benvolgudes

Em plau comunicar-vos que demà dijous 27 de novembre l’Idescat publica per primera vegada els principals resultats de l’Estadística de Pensions i Pensionistes, donant compliment al Programa anual d’actuació estadística 2014.

Es difon informació sobre el nombre de pensions i pensions mitjanes contributives de la Seguretat Social, per tipus de pensions a nivell de sexe del perceptor de les pensions. La desagregació territorial considerada són els municipis, comarques, àmbits territorials i Catalunya. Per tal d’atribuir als municipis el nombre de pensions rebudes, la unitat d’anàlisi són les pensions dels pensionistes que resideixen en els municipis de Catalunya.

Podreu consultar la informació en el següent apartat del web de l’Idescat: http://www.idescat.cat/cat/societat/proteccio/sosteniment.html, també es publicarà una nota de premsa.

Esperem que aquesta informació sigui del vostre interès i restem oberts a qualsevol observació o suggeriments que estimeu oportuns.

Pensions, Pensionistes

Membre inactiu