Jornada tècnica sobre "Models de governança dels sistemes urbans"

Hola a tothom,

el proper divendres 1 de març, a les 12 h, al Casal Pere Quart (Rambla 69, Sabadell), tindrà lloc la jornada tècnica organitzada per la xarxa El Perfil de la Ciutat  "Models de governança dels sistemes urbans".

Les àrees urbanes conformen uns territoris amb uns reptes estratègics, una realitat econòmica i social molt diversa, formada per sistemes amb característiques pròpies, que conviuen també amb entorns rurals i forestals de gran valor. Som en un moment clau de l’organització i la planificació supramunicipal, per tal que respongui a la necessitat de prestar uns serveis públics de qualitat. En aquest context, considerem que cal reflexionar i compartir un debat entre els municipis sobre la governança de les àrees urbanes. De manera més concreta, volem tractar de la millora les polítiques públiques, per a les quals és necessari comptar amb fonts d’informació fiables i accedir a les dades actualitzades i completes. En aquest sentit, s’exposaran casos pràctics referits al Vallès.

Programa

--Presentació, a càrrec de Roger Roca, responsable de l'Observatori de l'Economia Local de Sabadell

--Casos pràctics: Fons d’informació, dades, coneixement i polítiques públiques al Vallès

Albert del Amor, responsable de l’Observatori del Consell Comarcal del Vallès Oriental

Oriol Mestre, responsable de l’Observatori del Consell Comarcal del Vallès Occidental

Roger Roca, responsable l'Observatori de l'Economia Local de Sabadell

--Ponències: Models de governança dels sistemes urbans

Manel Larrosa, arquitecte i urbanista

Mariona Tomàs, professora de Ciència Política de la Universitat de Barcelona, experta en governança metropolitana

Josep Roca, Centre de Política de Sòl i Valoracions

--Taula rodona entre tots els assistents: ¿Quin model territorial volem per a la regió metropolitana?

--Tancament i cloenda

Per confirmar assistència ho heu de fer a través del següent enllaç:

Salutacions,

Darrera resposta: Roger Roca 25/02/2019 - 13:53