Informe "Barcelona Metròpoli Creativa 2013. Economia del coneixement i economia creativa a Barcelona"

L’Ajuntament de Barcelona ha publicat l’informe ‘Barcelona Metròpoli Creativa 2013. Economia del coneixement i economia creativa a Barcelona’, una diagnosi detallada sobre l’economia del coneixement, la innovació, les tecnologies de la informació i la comunicació i les indústries creatives a Barcelona. L’estudi permet conèixer la dimensió i l’evolució d’aquests àmbits per tal de reforçar i reafirmar la transformació de la ciutat cap a una economia avançada i de futur basada en sectors emergents d’alt valor afegit.

L’informe ha estat elaborat per l’Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona (IERMB), per encàrrec de la Direcció d’Estudis de l’Àrea d’Economia, Empresa i Ocupació i amb la participació de l’Institut de Cultura de Barcelona.

Nota de premsa

Informe de síntesi (slideshare)

Innovació, coneixement
Publicacions