Presentacions

NOVETAT! Estructura empresarial de la demarcació de Barcelona. Edició 2020

Estructura empresarial de la demarcació de Barcelona. Edició 2019

Sessió projeccions de població municipals amb l'Idescat + índex d'igualtat de gènere (16/04/2020)

A la sessió prevista pel dijous, 16 d'abril amb l'Idescat, a més de les projeccions de població municipals ens presentaran l'índex d'igualtat de gènere.

Estructura empresarial de la demarcació de Barcelona. Edició 2018

Les economies locals de la província de Barcelona. Impacte de la crisi i vocacions productives de futur per als territoris

En l'enllaç de sota trobareu l’estudi elaborat per l’Oficina Tècnica d’Estratègies per al Desenvolupament Econòmic que us vàrem presentar a la sessió del 16 de juliol.

Sessió projeccions de població municipals amb l'Idescat (16/04/2020)

Sessió sobre projeccions de població municipals amb l'Idescat

Dia: Dijous, 16 d'abril

Lloc: Seu de l'Idescat. Via Laietana, 58  08003 Barcelona   Mapa

Horari: A confirmar

dimarts
Novembre 2019

Jornada tècnica sobre "Models de governança dels sistemes urbans"

Hola a tothom,

el proper divendres 1 de març, a les 12 h, al Casal Pere Quart (Rambla 69, Sabadell), tindrà lloc la jornada tècnica organitzada per la xarxa El Perfil de la Ciutat  "Models de governança dels sistemes urbans".

Darrera resposta: Roger Roca 25/02/2019 - 14:53