Observatori de la Ciutat. Ajuntament de Mataró

Benvolguts/des,

Ahir dimarts, 17 de desembre, es va presentar en roda de premsa el nou Observatori de la Ciutat de l'Ajuntament de Mataró.

Amb aquest nou espai al WEB municipal, com a recull ordenat d'informació actualitzada de la ciutat i entorn, pretenem agilitzar la publicació de dades socioeconòmiques.

L’Observatori de la Ciutat presenta la informació en sis apartats: activitat econòmica, demografia, habitatge, mercat de treball, mobilitat i consum. És prevista la incorporació d'altres apartats pròximament: formació, salut... En cada apartat hi ha informació a nivell local que està relacionada i procedeix de l’Informe de Conjuntura Socioeconòmica de Mataró, de l’Observatori del Mercat de Trebarall de Mataró, de l’Estudi de la Població de Mataró, o de qualsevol altre observatori en el qual hi participi el Servei d’Estudis i Planificació de l’Ajuntament, com ara el Perfil de Ciutat.

Bon Nadal,

Servei d'Estudis i Planificació