Impacte Covid-19 en el DEL

Bon dia companyes i companys! Espero que estigueu tots/es bé!

Obro aquest fil al fòrum de la comunitat per recollir totes les reflexions, comentaris i idees que vulgueu aportar sobre què ens tocarà reforçar i incorporar als observatoris socioeconòmics locals quan tornem a la normalitat. Segurament això voldrà dir adaptar els plans de treball i productes que ja feu, perquè les prioritats evidentment han variat.

De ben segur que si ja érem necessaris i útils fins ara, a partir d’ara encara ho serem més!

Darrera resposta: Xavier Muñoz Torrent 08/04/2020 - 19:15

Cercador d'estudis www.estudislocals.cat

Les economies locals de la província de Barcelona. Impacte de la crisi i vocacions productives de futur per als territoris

En l'enllaç de sota trobareu l’estudi elaborat per l’Oficina Tècnica d’Estratègies per al Desenvolupament Econòmic que us vàrem presentar a la sessió del 16 de juliol.

Reial Decret-llei 8/2020 de 17 de març, de mesures urgents extraordinàries per fer front a l'impacte econòmic i social del COVID-19

Hola de nou,

Pel vostre coneixement:

Enllaç al Real Decreto-ley 8/2020, de 17 de marzo, de medidas urgentes extraordinarias para hacer frente al impacto económico y social del COVID-19.

Adjunto la nota de premsaen relació al Reial Decret-llei 8/2020, de 17 de març.

Publicació de les projeccions de població municipals. 2018-2033

L'Idescat acaba de publicar les projeccions de població municipals 2018-2033

Nota de premsa

Resultats

Valoració enquesta satisfacció Catàleg de recursos 2018

Companyes i companys,

Novetat! Índex d'igualtat de gènere (IIG) de Catalunya

Ahir l'Idescat va publicar per primera vegada l'Índex d'igualtat de gènere (IIG) de Catalunya.