Cercador d'estudis www.estudislocals.cat

Les economies locals de la província de Barcelona. Impacte de la crisi i vocacions productives de futur per als territoris

En l'enllaç de sota trobareu l’estudi elaborat per l’Oficina Tècnica d’Estratègies per al Desenvolupament Econòmic que us vàrem presentar a la sessió del 16 de juliol.

Publicació de les projeccions de població municipals. 2018-2033

L'Idescat acaba de publicar les projeccions de població municipals 2018-2033

Nota de premsa

Resultats

Valoració enquesta satisfacció Catàleg de recursos 2018

Companyes i companys,

Novetat! Índex d'igualtat de gènere (IIG) de Catalunya

Ahir l'Idescat va publicar per primera vegada l'Índex d'igualtat de gènere (IIG) de Catalunya.

Sobre la subocupació i els/les treballadors/es pobres

Benvolgudes i benvolguts, ahir dijous vaig escoltar una intervenció d'en Santiago Niño Becerra al programa de RAC1 Versió RAC1. Va tractar diferents temes però vaig trobar molt interessant la seva reflexió sobre la subocupació i els/les traballadors/es pobres, és a dir les persones que tot i treballar estan per sota del llindar de la probresa perquè no treballen 40 hores/setmana per poder cobrar el salari mínim (ara de 950 €). Segons això, el 16% de la població que treballa a l'Estat és pobre.

Darrera resposta: Maria Herrero 27/01/2020 - 09:34
1

Jornada Manresa: Com podem promoure els Objectius de Desenvolupament Sostenible des de les ciutats?

Companyes i companys,

El proper divendres, 15 de novembre a Manresa es farà una interessant jornada sobre com promoure els ODS a les ciutats. La jornada comptarà amb la presència i aportacions tant d’actors públics com privats d’Europa i de Catalunya, que ens parlaran de la seva experiència i reptes de futur en l’aplicació dels objectius globals marcats per l’Agenda 2030.