Impacte Covid-19 en el DEL

Bon dia companyes i companys! Espero que estigueu tots/es bé!

Obro aquest fil al fòrum de la comunitat per recollir totes les reflexions, comentaris i idees que vulgueu aportar sobre què ens tocarà reforçar i incorporar als observatoris socioeconòmics locals quan tornem a la normalitat. Segurament això voldrà dir adaptar els plans de treball i productes que ja feu, perquè les prioritats evidentment han variat.

De ben segur que si ja érem necessaris i útils fins ara, a partir d’ara encara ho serem més!

Darrera resposta: Núria Maynou 16/09/2020 - 18:08

Cercador d'estudis www.estudislocals.cat

Les economies locals de la província de Barcelona. Impacte de la crisi i vocacions productives de futur per als territoris

En l'enllaç de sota trobareu l’estudi elaborat per l’Oficina Tècnica d’Estratègies per al Desenvolupament Econòmic que us vàrem presentar a la sessió del 16 de juliol.

Novetat! Visor de dades municipals de la pandèmia COVID-19 per municipi

Nou visor de dades desenvolupat per la DIBA* per conèixer l'evolució de la pandèmia COVID-19 en els municipis de més de 200 habitants de la demarcació de