Vídeos de la XODEL (30è aniversari)

Vegeu els tres vídeos que es van projectar el dia 9 de juliol a la jornada de celebració del 30è aniversari de la XODEL. Podeu activar els subtítols en català i castellà. També els teniu enllaçats al menú principal d'aquesta comunitat virtual. Difoneu-los, inseriu-los, utilitzeu-los, etc. on considereu!

Observatoris: generadors de coneixement socioeconòmic local

Observatoris: reptes de futur

Observatoris: 30 anys de treball en Xarxa

Vegeu també el vídeo de la jornada de celebració i les entrevistes a cinc ponents:

Vídeo resum de la jornada de celebració del 30è aniversari de la XODEL (9 de juliol de 2024)

Entrevistes a ponents:

• Karina Gibert Oliveras. Directora del Intelligent Data Science and Artificial Intelligence Research Center (IDEAI). Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech
  • Núria Espuny Salvadó. Directora general d’Administració Digital. Generalitat de Catalunya
  • Màrius Boada Pla. Director de l’Oficina Municipal de Dades. Ajuntament de Barcelona
  • Sara Aguilar Ricart. Cap del Servei del BOPB i altres Publicacions Oficials. Diputació de Barcelona
  • Xavier Muñoz Torrent. Cap del Servei d'Estudis i Observatori de la Ciutat. Ajuntament de Terrassa

Canals, Pep

Bon dia,

Durant les properes setmanes es publicaran tuits amb cites de cadascuna de les sis persones que apareixen als tres vídeos.

Primer: https://x.com/economieslocals/status/1814199326664544588

Properament també publicarem el vídeo resum de la jornada del 30è aniversari i les cinc entrevistes als/les ponents.

Subscriu-te al canal @economieslocals: www.youtube.com/@economieslocals

Aprofito per recomanar-vos revisitar els vídeos produïts arran del 20è aniversari celebrat el 12 de novembre de 2014 al Museu Marítim de Barcelona, tant el de la jornada com els de les sis entrevistes als/les ponents, plenament vigents. veureu que seguim igual de joves :-)

Vídeos de la XODEL al canal: https://www.youtube.com/playlist?list=PLJz0Sj1ADXYHeqVxBxHlsa4eXnPQO2pJ2