Sessions Idescat segon semestre 2024

El passat 29 d’agost l'Idescat va publicar el calendari de formació estadística per al segon semestre del 2024, a l’apartat de fomació del seu web, on podeu consultar les activitats programades.

Com és habitual, en el programa trobareu les sessions tècniques, que consisteixen en breus presentacions sobre activitats estadístiques executades, projectes en curs o bones pràctiques en matèria d’estadística oficial, donant especial prioritat als aspectes metodològics i tècnics de l’Idescat i, de forma selectiva, d’altres organismes del Sistema estadístic de Catalunya.

Les sessions seran en línia, a través de les eines Teams o Zoom, i tindran lloc els divendres, de 12.00 h a 13.00 h (inclòs el torn de preguntes).

A partir d’ara ja trobareu oberta la inscripció. Caldrà trametre el formulari d’inscripció que figura dins de la fitxa de cada activitat (cal emplenar un formulari per cadascuna) i esperar l’oportuna confirmació per part de l’Àrea d’Estàndards i Qualitat (Subdirecció General de Producció i Coordinació) de l’Idescat, que inclourà l’enllaç d’accés, generalment la setmana anterior.

Us recomano que us inscriviu a la sessió del 18 d'octubre: Sessió sobre el Cens de població i habitatges 2021 i els censos anuals. Principals resultats i canvis en les estadístiques de població i a la del 8 de novembre: Sessió sobre les xifres de població de Catalunya. Les Estimacions de població i la Catalunya dels 8 milions.

Sessions Idescat
Formació