Formació

Sessió projeccions de població municipals amb l'Idescat + índex d'igualtat de gènere (16/04/2020)

A la sessió prevista pel dijous, 16 d'abril amb l'Idescat, a més de les projeccions de població municipals ens presentaran l'índex d'igualtat de gènere.

Formació de l'OTEDE fins a final d'any

Vegeu els cursos següents organitzats per l'OTEDE fins a final d’any:

Laboratori de desenvolupament econòmic local. Economia blava i paisatge

Data: 8 i 15 d’octubre de 2020

Durada: 5 h

Modalitat: Seminari

Canal: Videoformació

Horari: de 12.00 a 14.30h

Sessió projeccions de població municipals amb l'Idescat (16/04/2020)

Sessió sobre projeccions de població municipals amb l'Idescat

Dia: Dijous, 16 d'abril

Lloc: Seu de l'Idescat. Via Laietana, 58  08003 Barcelona   Mapa

Horari: A confirmar

Curs d'eines en línia per fer visualitzacions de dades

Curs d'eines en línia per fer visualitzacions de dades, a l'escola d'estiu del diari digital Crític.

La inversió en educació afavoreix realment l'ascens social?

Doncs es veu que no... O aquesta és la conclusió a la qual han arribat a l'estudi del Departament de Polítiques i Intervencions Socials de la Universitat d'Oxford conduït pel professor Erzsébert Bukodi. La tesi que defensen és que l'increment de la inversió en educació no es tradueix amb un increment de la mobilitat social. L'estudi arriba a aquesta conclusió després d'analitzar l'evolució de la inversió en educació al Regne Unit des de la postguerra fins a l'actualitat.