Actualització beneficiaris/es de prestacions per desocupació

Ja està disponible a l'Hermes les dades de beneficiaris/es de prestacions per municipi fins el mes de maig del 2020.

Novetat! Les activitats econòmiques dels sistemes territorials de la província de Barcelona: evolució i impacte de la crisi de la Covid-19

Companyes i companys,

Vegeu l'informe que hem elaborat des de l'OTEDE sobre l’evolució de les activitats econòmiques (24 grups) per sistemes territorials (31 sistemes).

Què mesura l'informe?

Impacte COVID-19 en el perfil d’ocupació i atur de Barcelona província

Companyes i companys,

Des de l'observatori de l'FP de la Fundació BCN FP han fet explotacions de microdades de l'EPA a 3 dígits per a la província comparant el 4t trimestre del 2019 (pre covid) amb el 1r del 2020 (parcialment covid). Aquesta matèixa anàlisi l'aniran fent a mesura que vagin sortint les següents EPAs. L'ámbit de referència és la província de Barcelona.

El Govern aprova un nou de Decret llei amb noves mesures urgents per fer front a la Covid-19

Pel vostre interès.

Ahir el Govern va aprovar un nou de Decret llei amb noves mesures urgents per fer front a la Covid-19

Fixeu-vos que entre les sis línies del pla hi ha la de Suport a la planificació estratègica territorial per a la reactivació socioeconòmica.

Reial Decret-llei 8/2020 de 17 de març, de mesures urgents extraordinàries per fer front a l'impacte econòmic i social del COVID-19

Hola de nou,

Pel vostre coneixement:

Enllaç al Real Decreto-ley 8/2020, de 17 de marzo, de medidas urgentes extraordinarias para hacer frente al impacto económico y social del COVID-19.

Adjunto la nota de premsaen relació al Reial Decret-llei 8/2020, de 17 de març.

Estructura empresarial de la demarcació de Barcelona. Edició 2019

Sessió projeccions de població municipals amb l'Idescat + índex d'igualtat de gènere (16/04/2020)

A la sessió prevista pel dijous, 16 d'abril amb l'Idescat, a més de les projeccions de població municipals ens presentaran l'índex d'igualtat de gènere.

Publicació de les projeccions de població municipals. 2018-2033

L'Idescat acaba de publicar les projeccions de població municipals 2018-2033

Nota de premsa

Resultats

Anàlisi del grau de vulnerabilitat i resiliència dels municipis de Catalunya al canvi climàtic

Interessant informe que desenvolupa una metodologia d’anàlisi que permet obtenir una diagnosi a nivell municipal de quin és el grau de vulnerabilitat i resiliència al canvi climàtic dels municipis de Catalunya.