Mapa del desenvolupament econòmic local a la demarcació de Barcelona. AtlesDEL

Benvolgudes i benvolguts,   Us recomano que feu un cop d'ull a l'informe Mapa del desenvolupament econòmic local a la demarcació de Barcelona. AtlesDEL realitzat des de l'OTEDE i que té per objectiu donar orientacions relatives als models, els factors i els casos de referència per elaborar polítiques de promoció econòmica i ocupació.   L'informe inclou 141 mapes temàtics de variables associades al desenvolupament econòmic local, i un balanç dels factors de desenvolupament econòmic local per als municipis. Aquest mètode de balanç de factors ofereix la situació del municipi en relació amb els diferents aspectes que n'expliquen el grau de prosperitat, permet l'avaluació comparativa amb altres municipis i mostra aspectes on incidir d'acord amb el model que es desitja per al futur.
estratègia, mètodes
Publicacions