Reserveu-la a l'agenda! Presentació de l'Informe Econòmic Local de la Província de Barcelona 2024 + Debat sobre polítiques econòmiques locals (En línia / dimarts, 16 de juliol de 2024)

L'Oficina Tècnica d'Estratègies per al Desenvolupament Econòmic (OTEDE) de la Diputació de Barcelona, en el context de presentació de l'edició completa de l'Informe Econòmic Local de la Província de Barcelona 2024, organitza el dimarts 16 de juliol la jornada amb l'objectiu de conversar sobre polítiques econòmiques locals.

Durant la jornada s'analitzarà la dinàmica econòmica de la província i de les comarques de Barcelona i les novetats del Mapa de projectes estratègics locals 2024. A més, també es debatrà sobre el desenvolupament local amb visió de gènere i sobre les polítiques econòmiques locals, abans d'obrir el torn de paraula a les persones assistents.

Consulteu el programa de la jornada.

No cal inscripció prèvia!

Dia: Dimarts, 16 de juliol de 2024

Hora: 09:30 h a 12:00 h

Format en línia: Enllaç Teams

09.30-09.45 h: Benvinguda institucional a càrrec de la Diputació de Barcelona.

09.45-10.30 h: Dinàmica econòmica de la província i les comarques de Barcelona i novetats del Mapa de projectes estratègics locals 2024 (MPEL 2024). David Sánchez, tècnic de l'OTEDE i redactor de l'Informe Econòmic Local de la Província de Barcelona 2024.

10.30-11.00 h: L’apunt destacat. El desenvolupament econòmic local amb visió de gènere:

L’impuls de les iniciatives amb visió de gènere els darrers anys al si del conjunt del DEL i amb participació de la Diputació de Barcelona. Eugènia Mestres, tècnica de la Unitat NextDiba.

Programa DIANA: capacitació del talent i activació de l’ocupació de les dones. María José Arcos, directora del Servei de Formació i Ocupació de l’Ajuntament de Viladecans.

Dona-Empresa-Osona. Núria Macià, directora de Creacció.

11.00-12.00 h: Debat sobre les polítiques econòmiques locals, modera Marisol Lage, cap de l’OTEDE.

Polítiques locals transformadores en l’àmbit del mercat de treball. El programa Treball, Talent i Tecnologia. Cristina Pardo, cap del Servei de Mercat de Treball.

Política industrial local. El paper dels ajuntaments en la política industrial. Albert Torras, tècnic assessor del Servei de Teixit Productiu.

Polítiques de turisme local. El projecte de Destinacions Turístiques Intel·ligents. Montserrat Giró, cap del LabTurisme de l’Oficina Tècnica de Turisme. Debat amb les persones assistents.