Notícies

Sessió Ivàlua i BSC-CNS: Decidir amb IA: Polítiques públiques en temps d’algoritmes (5/3/2026)

Inscripció aquí

Data: 5 de març de 2025 a les 17.30h
Lloc: Hub Social (Carrer Girona, 34. Barcelona)

Sessions Idescat del primer semestre 2026

L'Idescat va publicar el calendari de formació estadística per al primer semestre del 2025.

Inscripcions obertes! Jornada turisme i habitatge. Allotjament turístic no tradicional: Realitat, reptes i experiències des de l'àmbit local (05/03/2026)

Jornada organitzada per LABturisme de l'Oficina Tècnica de Turisme de la DIBA que, tot i que va destinada a personal tècnic de turisme, crec que és interesant de conèixer.

Dia: 5 de març de 2026

Hora: 09:00 h - 13:30 h

Bon Nadal i bones festes!

Benvolgudes i benvolguts,

Bon Nadal i bona entrada d'any.

Descanseu i gaudiu d'aquests dies.

Pep

Vídeo i documentació de la jornada "Reglament d’Intel·ligència Artificial de la UE: camí cap a una IA responsable i les seves oportunitats"

El passat 28 de novembre ACCIÓ va celebrar una sessió informativa sobre el Reglament d’Intel·ligència Artificial de la UE (AI Act) amb la col·laboració de l’Observatori d’Ètica en Intel·ligència Artificial de Catalunya (OEIAC) i el Centre d’Innovació en IA i Tecnologies de Dades (CIDAI).

Baròmetre Municipal de Terrassa 2025

Bon dia col.legues,

Us comuniquem que teniu a la vostra disposició l'Informe de resultats i altre documentació complementària del Baròmetre Municipal de Terrassa 2025, que hem publicat recentment.

Ben cordialment, 

Xavier

Estructura empresarial de la província de Barcelona. Edició 2025

Benvolgudes i benvolguts,

3

Jornada Crisi d’habitatge i impactes socials (19/11/2025)

Jornada organitzada per l'Institut Metròpoli i l’Observatori Metropolità de l’Habitatge de Barcelona (O-HB).

Demà 11 de novembre: Jornada "10 anys d'Agenda 2030. Del compromís a la transformació"

Dia: Dimarts, 11 de novembre de 2025

Hora: 09:00 h - 17:00 h

Lloc: Paraninf de la DIBA. Carrer del Comte d'Urgell, 187, 08036 Barcelona